تولید نور

شرکت صنایع روشنایی تولید نور

برای مشاهده لیست قیمت تولید نور بر روی این متن کلیک کنید

برای مشاهده کاتالوگ محصولات تولی نور بر روی این لینک کلیک کنید

صنایع روشنایی تولید نور بعنوان یکی از تولیدکنندگان برتر چراغ های روشنایی در کشور با سه دهه تجربه در صنعت روشنایی فعالیت دارد. یکی از مهمترین اهداف استراتژیک این مجموعه استفاده از تکنولوژی روز دنیا در فرآیند ساخت می باشد. هم اکنون این مجموعه در بالاترین سطح استفاده از ماشین آلات روز دنیا در صنعت روشنایی کشور قرار داشته که در نتیجه آن ، محصولات تولیدی از کیفیتی قابل رقابت با محصولات معتبر دنیا برخوردار می باشد.

 

کلیه ماشین آلات در مراحل تولید از ابتدا تا انتها شامل موارد ذیل می باشد :

ماشینهای برش رول به رول و رول فرمینگ با دقت بسیار بالا با کنترلر PLC
ماشین برش لیزر فایبر با استفاده از آخرین تکنولوژی روز دنیا و دقت بسیار بالا که امکان تولید محصول را در کمترین زمان ممکن میسر می سازد.
ماشین آلات متعدد پانچ ، خم و برش پروفیل CNC با تکنولوژی روز ، دقت و سرعت بسیار بالا
طیف گسترده پرس های هیدرولیک و High Speed در تناژ مختلف و با استفاده از کنترلر های PLC که با توجه به نیاز مورد استفاده قرار می گیرند.
خط مونتاژ با استفاده از ابزارآلات و ماشین های CNC مورد نیاز
آماده سازی و تجهیز اتاقهای پاک جهت مونتاژ چراغ های حساس و LED
و در نهایت خط رنگ پودری رباتیک و تمام استیل منحصربفرد این مجموعه که ضمن عدم وجود رسوبات حاصل از فرسودگی و خوردگی ، کلیه مراحل رنگ آمیزی شامل چربی زدایی ، شستشو و فسفاته ، خشک کن و پخت با استفاده تجهیزات الکترونیکی کنترل می گردد.
در کلیه مراحل تولید کارشناسان کنترل کیفیت این مجموعه ضمن نمونه برداری های متعدد از صحت عملکرد ماشین آلات و نیروی انسانی اطمینان حاصل می نمایند.
با توجه به اینکه بررسی دقیق فرآیند تولید و محصول نهایی بدون استفاده از تجهیزات آزمایشگاهی میسر نمی باشد ، یکی از بخش های مهم این مجموعه آزمایشگاه آن بوده که شامل بخش های شیمی ، الکترونیک ، برق ، نور و روشنایی است. برخی از آزمایش ها بصورت متناوب انجام می گردد که شامل تیتراسیون ، ضخامت سنجی قشر خشک رنگ ، ضربه پذیری ، خش ، استقامت الکتریکی ، مقاومت عایقی ، عملکرد چراغ و عملکرد بالاست می باشد. آزمایشگاه نور و روشنایی این مجموعه نیز با استفاده از آخرین نسل از تکنولوژی LMT آلمان در کشور ، ابزاری جهت بررسی عملکرد اپتیکی چراغ می باشد.

کلیه محصولات این مجموعه دارای پروانه کاربرد علامت استاندارد ایران (ISIRI) و اروپا (CE) بوده که سبب اطمینان خاطر مشتریان محترم از کیفیت محصول نهایی می باشد. بخشی دیگر از فعالیت های مهندسی این واحد معطوف به قالب سازی و ماشین سازی می باشد که با توجه به کاهش نیاز مجموعه به قالب ( به دلیل استفاده از ماشین آلات پیشرفته فوق ) خدمات قابل قبولی را به سایر صنایع از جمله خودروسازی ، باطری سازی ، برق ، روشنایی و سایر صنایع سبک و سنگین ارائه میدهند.

با توجه به نقش انتقال تجربیات بین صنعت و جامعه دانشگاهی و مهندسی کشور ، این مجموعه ضمن برگزاری دوره های متعدد در خصوص نور و روشنایی ( شامل DIALux و DIALux EVO ) بصورت حضوری و الکترونیکی و تهیه نرم افزارهای منحصربفرد در این زمینه ( سامانه های سام ، سپهر و سورن )، آمادگی خود را جهت همکاری بیشتر اعلام می دارد.

امید است محصولات و خدمات این مجموعه گامی هر چند کوچک در جهت افزایش توانمندی صنعت روشنایی کشور و همچنین رضایت مشتریان گرامی فراهم آورد .

اسکرول